Co z tym K@tem

Co z tym Kotem ?
To, że  że plan treningowy można  kupić przez neta za dwie dychy to wszyscy wiedzą, więc po co płacić „Trenerowi Personalnemu” za to, że zrobi z nami dokładnie to samo na siłowni ?
Ano właśnie po to, żeby Twój martwy ciąg nie wyglądał jak pozycja srającego kota…

20170228_093703-01.jpeg

Przebywając od rana do wieczora w klubie widzę jak niestety wygląda technika większości ćwiczących, szczególnie bywalców strefy siłowni i nie chodzi tylko o młodych adeptów treningu silowego ale i tych, którzy uważają się już za „stałych bywalców”.

Zazwyczaj, szczególnie „stałym bywalcom” staram sie nie wpierd…ać w Ich ciężary, jednak ostatnio coś mnie natchneło żeby zapytać znajomego czy przypadkiem nie ma za dużego ciężaru przy martwym ciągu… Zapytałem również czy nie chce pomocy, byśmy razem dopracowali Jego technikę.. Jak się domyślacie, owej „techniki  nie bylo wcale – zero kontroli napięcia brzucha, cały ciężar na sztandze (ponad 100 kg) wiszący na kregosłupie ułożony idealnie w pozycji wygiętego kota, biodra lecące w przód za ciężarem…
Wracając do propozycji pomocy usłyszałem „ja technikę znam bardzo dobrze, martwy robię już od wielu lat, a teraz tak wyszło bo to końcówka serii i duży ciężar 😦
Z tego co pamiętam to właśnie w tej końcówce serii należy zwrócić szczególną uwagę na poprawność wykonywania ćwiczenia, bo z ciężarem na plecach nie ma żartów..

 

Oczywiście nie hejtuje zakupu planu od kogoś kto się tym fachowo zajmuję bo sam przygotowuję takie plany swoim podopiecznym.

Namawiam jednak każdego, kto przerzuca żelastwo by raz na jakiś czas wybrał dodatkową opcję rozwoju dla siebie.

1. Idź na Crossa (zajęcia z ciężarami – weightlifting) gdzie przy prawidłowo prowadzonym treningu zwraca sie dużą uwagę na technikę – zazwyczaj tą opcję masz w karnecie.👟

2. Poproś o pomoc trenera na siłowni-  ma on wiedzę, która może być bardzo pomocna, poza tym stanie i spojrzy na Ciebie z boku (to zazwyczaj również nic nie kosztuje)🤖

3. Nagraj film jak podnosisz ciężary – mając chociaż trochę doświadczenia w treningu szybko wychwycisz swoje błędy.🔴

4. Zainwestuje raz na jakiś czas około 50 zł w swoje zdrowie i umówi się  z Trenerem Personalnym na pojedynczy trening, na którym popracuje nad prawidłowym wzorcem ruchowym poszczególnych ćwiczeń siłowych (lepiej dać 5 – dyszek trenerowi niż później tysiące na leki, fizjoterapeutów, operacje itp.♿

5. Jak będziesz w moim klubie, zwróć się do mnie zawsze chętnie Ci pomogę  :)👫

„Technika buduje napięcie,

napięcie buduje kontrolę,

kontrolą buduje technikę”

R. Jaworski  💪

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s